Postup pri reklamácií hernej konzoly XBOX360 a príslušenstvá pre XBOX360.
Podľa oficiálneho prehlásenia spoločnosti Microsoft v rámci zvyšovania kvality poskytovaných služieb a zvyšovanie spokojnosti zákazníkov je s okamžitou platnosťou zahájený nový spôsob vybavovania záručných reklamacií XBOX360 herných konzol a k tomu určenému príslušenstvu od firmy Microsoft. Citujeme: Chceme naďalej zvyšovať spokojnosť zákazníkov a preto zavádzame program rozšírenej záruky: Naďalej platí všeobecná dvojročná záruka na konzolu a naviac pre konzoly, na ktorých došlo k chybe indikovanej tromi blikajúcimi svetlami, predlžujeme záručnú lehotu na tri roky. Konzolu, na ktorej došlo k chybe indikovanej troma blikajúcimi červenými svetlami, opravíme zdarma (vrátane poštovného) po dobu troch rokov od zakúpenia.
V prvom rade rovno zavolajte na bezplatnú telefónnu linku Centrum starostlivosti o zákazníkov a technická podpora Microsoft ČR, kde Vám priamo pracovníci spoločnosti Microsoft pomôžu vyriešiť záručné plnenie a povedia ďalší postup pre úspešné vybavenie Vašej reklamácie.
Asistencia prostredníctvom telefónu: 800 142 365 - pre volanie iba z pevnej linky
239 000 459 - pre volanie z mobilných telefónov.
Prevádzková doba servisného strediska: Pondelok – piatok: 10:00-17:00
Nepochybnou výhodou pre Vás, je bezplatné vyzdvyhnutie Vašej konzoly či príslušenstvá priamo u Vás doma, kancelárií, zamestnaní...atp. vrátane možného dohodnutého ponechania niektorých komponentov (hard disk!) a tiež možnosť sledovánia a informovania se o stave Vašej reklamácie priamo na hore uvedenej Zákaznickej linke, čo veríme veľmi zvýši komfort používania a tiež život s vašou konzolou XBOX 360.