Bazár - jedná sa o použitý kus bez originálnej krabičky.
Na začiatku a v polovici 90. rokov, keď sa pripravovala licencia spoločnosti Nintendo na 16-bitové filmy, existovala šanca, že vznikne verzia pre Game Boy. Pri každom z týchto herných titulov sa musíme pýtať, či sa niektorá z týchto hier, vzhľadom na možnosti slabšieho handheldu, vyrovná svojim výkonnejším súrodencom. V prípade Judge Dredd sa na konverzii pre handheld podieľala spoločnosť Probe - tí istí ľudia, ktorí pracovali na titule pre SNES/Sega Genesis. Hra pre SNES bola v tom čase hodnotená pomerne vysoko a fanúšikovia najlepších dielov 2000AD dúfali, že v Mega-City One sa dočkajú solídneho prenosného zážitku.
Šestnásťbitová verzia hry slávne umožnila hráčom prekročiť rámec filmového príbehu a ujať sa Temných sudcov. Dej verzie pre Game Boy sa zastaví po tom, čo zlikvidujete Rica. Toto je jediný kľúčový rozdiel v prenosnom zážitku, všetky ostatné aspekty sú takmer rovnaké. Na začiatku misie dostanete cieľ, ktorý musíte splniť do konca úrovne. Tieto misie sa pohybujú od ničenia debien s muníciou až po odomykanie dverí pomocou počítačových konzol.
Úrovne majú skvelý spád a sú stlačené pre rýchlejší štýl hrania. Našiel som však určitú frustráciu týkajúcu sa presúvania sa po úrovniach tam a späť s cieľom splniť ciele neskôr v hre. Úlohy okolo ničenia predmetov alebo hľadania zaujímavých osôb sú zábavné. Akonáhle sa dostanete do polovice hry, zmení sa to na zbieranie kariet s kľúčmi. To sa stáva únavným, pretože neexistuje jasná grafická indikácia, ktorá karta otvára ktoré dvere. Jediný spôsob, ako tieto úrovne dokončiť, je prejsť úrovne v štýle labyrintu a vyskúšať všetky dvere.
V snahe čo najviac sa priblížiť dielu, ktoré vytvorili pri druhej hre, samotná hra trpí z hľadiska výkonu. Dredd sa pohybuje mimoriadne pomaly aj pri šprinte a ovládanie nepôsobí tak pevne ako v konzolovej hre, čo je spôsobené najmä tým, že sa Sonda snaží napodobniť vzhľad postáv a nepriateľov inde, ale robí to na úkor plynulého pohybu. Detekcia kolízií pri vašich strelách je tiež týždňová a trochu nefunkčná, takže je ťažké zistiť, či spôsobujete alebo nespôsobujete nejaké poškodenie, najmä v prípade bossov na prvýkrát.
Dredd má všetky pohyby, ktoré mal na SNES, pričom boj zblízka je bezcenný, pretože je namapovaný na tlačidlo streľby a spúšťa sa len vtedy, keď ste extrémne blízko nepriateľa, čo neodporúčam robiť. Arzenál je tiež pomerne rozsiahly, ale možnosť cyklovať len jedným smerom pomocou tlačidla výberu spôsobuje, že dostať sa rýchlo k správnej zbrani je dosť neintuitívne. Aj keď by to znížilo celkovú rozmanitosť vašich zbraní, možno by bolo lepšie, keby Probe obmedzila Dreddove zbrane len na granát, raketu a možno ešte jednu zbraň, aby sa vám ľahšie hralo.
Sudca Dredd na SNES bol dosť ťažkou hrou, a to platí aj v tomto prípade. Stále nedostanete žiadne ďalšie pokračovanie a za dosiahnutie určitého skóre sa neudeľujú žiadne náhradné životy, ktoré sú skryté len v rámci úrovní, takže je lepšie mať oči na stopkách. Ak však máte s konzolovou hrou trochu viac skúseností, nemali by ste tu mať problém, najmä preto, že hra je podstatne kratšia. Vzhľadom na celkovú dĺžku sa jej môžu dočkať aj tí, ktorí sa na svojej vybranej konzole nedokázali dostať až na koniec.
Ak hľadáte napínavú a zábavnú akčnú strieľačku z bočného rolovania so sudcom Dreddom v hlavnej úlohe, zostaňte pri hre pre SNES. Veľká časť obsahu, ktorý sa nachádza v tejto hre, sa nachádza v tomto balení a je prezentovaná oveľa lepšie napriek najlepšej možnej snahe spoločnosti Probe pri tejto konverzii. Fanúšikovia konzolovej hry si ju môžu zo zvedavosti pozrieť ako kompetentný doplnok, pričom treba mať na pamäti, že by ste mali hrať buď na Super Game Boy, Game Boy Player, alebo na niečom, čo má nabíjateľnú batériu.