Čo keby ste mali moc zbaviť svet chorôb, zlepšiť životy miliónov ľudí, zmierniť utrpenie a vyliečiť chorých... a naplniť si vrecká?
Ako generálny riaditeľ vlastného farmaceutického konglomerátu máte túto moc vo svojich rukách. Využijete ju na dobro? Byť úplne altruistický nemusí byť najlepší obchodný plán. Nepríjemnou pravdou (neexistuje na to nejaká masť?) je, že niektoré lieky sú výnosnejšie ako iné a že choroby sú dobré pre biznis.
Big Pharma je sčasti obchodný simulátor, sčasti logistický hlavolam. Práca v laboratóriu na zdokonaľovaní liekov je jedna vec, ale premeniť všetku túto vedu na tvrdú menu znamená prizvať k problému technické a obchodné mozgy. Priestory v továrňach sú drahé a tie nové aglomerátory a odstredivky hogofogo sa nie vždy pekne zmestia vedľa seba.
Zo skromných začiatkov s niekoľkými hrdzavými rekondičnými strojmi môžete zanechať vývoj lacných generických liekov na drobné neduhy a vrhnúť sa na objavovanie nových účinných látok a moderných strojov, ktoré pomôžu položiť základy novej generácie liekov, ktoré zmenia svet.
Ale pozor! Na svete nie ste sami. Konkurenčné korporácie, ktoré vás chcú vyradiť z podnikania, majú svoje vlastné súbory liekov a liečebných postupov. A potom je tu dynamický a meniaci sa trh, čo znamená, že vaše úžasné lieky proti nachladnutiu a chrípke z minulej zimy sa teraz, keď udreli letné horúčavy, nebudú predávať tak dobre. Kde je môj opaľovací krém proti vráskam?
Edícia pre manažérov obsahuje:
-
Veľká farmaceutická hra
-
DLC Marketing a nekalé praktiky
-
Samolepkový hárok
-
origami srdiečka